Pitralon pěnivý holicí krém se silikonovým olejem a levandulovou vůní 150 g
s vůní klasické levandule, dokonale změkčuje vous a usnadňuje holení
Kód: | 09234 |
EAN: | 8592613582407 |
Výrobce: | Schicht s.r.o. |
Značka: | Pitralon® (web) |
![]() |
Určení: | Pro muže |
Pitralon holení nové generace
- dokonale změkčuje vous a usnadňuje holení
- zvláčňuje a chrání pokožku
- vytváří hustou pěnu, která nezasychá
- příjemně voní nevtíravou vůní klasické levandule
Přiměřené množství holicího krému Pitralon naneste navlhčeným štětcem na tvář a vytvořte hustou pěnu. Účinnost zvýšíte, použijete-li teplou vodu. Po 2-4 minutách (dle tvrdosti vousu) se běžným způsobem oholte.
Potassium Stearate, Potassium Palmitate, Potassium Cocoate, Sodium Stearate, Sodium Palmitate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Dimethicone, Parfum, Sodium borate, Tetrasodium EDTA, Amyl Cinnamal, Citral, Coumarin, Hydroxycitroneiial, Limonene, Linalool, Butylphenyl methylpropional, Musk ketone.
Pod značku Pitralon jsou zařazeny tradiční výrobky pánské kosmetiky, které splňují požadavky běžného spotřebitele. Nový obal si spotřebitelé vybrali sami.
Jen málokterému výrobku se podaří, že se rozšíří a zdomácní natolik, že se jeho obchodní značka stane pojmenováním určitého typu výrobku. Vodě po holení značky Pitralon se to povedlo dokonale.
České muže provází už od roku 1920, ještě v padesátých letech se používal slogan – U mužů udává tón Pitralon. Pravidelně se objevoval pod vánočním stromečkem nebo u narozeninového dortu mnoha mužů, patrně nejen kvůli svým kvalitám, ale taky proto, že trh toho více nenabízel nebo jen v omezeném množství. Pro starší generaci je podnes „pitralon“ synonymem jakékoli vody po holení, bez ohledu na to, jestli je na lahvičce napsáno Adidas, Boss nebo Gilette. Značka pronikla i do lidové mluvy jako ustálené rčení - o neodbytných jedincích se říká „vtírá se jak pitralón“.
Ale vraťme se k historii tohoto výrobku i značky. Pitralon se sice vyráběl už za první republiky, ale Setuza začala vodu po holení s tímto názvem vyrábět až v roce 1951 – tehdy totiž stát převedl na Setuzu práva na ochranné známky zkonfiskované německé firmy z Podmokel, která stejně jako zubní pastu Odol vyráběla i vodu po holení Pitralon. Verze ze Setuzy kopírovala složením i obalem původní Pitralon a dodnes došlo jen k drobným změnám, základem je nadále 75 procent lihu, dále GLYCERINy, voda a parfém, novodobým obohacením byl jen Vitamin E, který obecně pleti prospívá.
Právě vysoký obsah alkoholu vedl i k užívání zcela jiného druhu, než byl původní záměr – údajně se pitralon ochucoval ovocným vitacitem (mimochodem – taky jedna vyhlášená značka své doby) a stával se tak improvizovaným a dostupným drinkem zejména pro vojáky základní služby.
Později byl do výroby zařazený i holicí krém značky Pitralon, ale zdá se, že pitralon vymizí – v devadesátých letech učinila Setuza pokus a uvedla na trh inovovanou řadu Pitralon Sensitiv pro mladou generaci. Neuchytila se, pitralon je zkrátka záležitostí generační a vyhledávají ho zákazníci ve věku kolem šedesátky a výše – tady je setrvačnost obrovská.
Nicméně ještě dnes si můžete vodu po holení Pitralon F nebo pěnivý holicí krém vylepšený Silikonovým olejem objednat i v internetovém obchodě a tam, kde se světové značky pohybují v řádu stokorun, skromný pitralon si vystačí s desetikorunami. Uvidíme, jestli neviditelná, ale fungující „ruka trhu“ odhodí tuhle vodu po holení na smetiště dějin a naše děti už nebudou rozumět ani tomu rčení „vtírá se jak pitralon“.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk
Určení: | Pro muže |
Pitralon holení nové generace
- dokonale změkčuje vous a usnadňuje holení
- zvláčňuje a chrání pokožku
- vytváří hustou pěnu, která nezasychá
- příjemně voní nevtíravou vůní klasické levandule
Přiměřené množství holicího krému Pitralon naneste navlhčeným štětcem na tvář a vytvořte hustou pěnu. Účinnost zvýšíte, použijete-li teplou vodu. Po 2-4 minutách (dle tvrdosti vousu) se běžným způsobem oholte.
Potassium Stearate, Potassium Palmitate, Potassium Cocoate, Sodium Stearate, Sodium Palmitate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Dimethicone, Parfum, Sodium borate, Tetrasodium EDTA, Amyl Cinnamal, Citral, Coumarin, Hydroxycitroneiial, Limonene, Linalool, Butylphenyl methylpropional, Musk ketone.
Pod značku Pitralon jsou zařazeny tradiční výrobky pánské kosmetiky, které splňují požadavky běžného spotřebitele. Nový obal si spotřebitelé vybrali sami.
Jen málokterému výrobku se podaří, že se rozšíří a zdomácní natolik, že se jeho obchodní značka stane pojmenováním určitého typu výrobku. Vodě po holení značky Pitralon se to povedlo dokonale.
České muže provází už od roku 1920, ještě v padesátých letech se používal slogan – U mužů udává tón Pitralon. Pravidelně se objevoval pod vánočním stromečkem nebo u narozeninového dortu mnoha mužů, patrně nejen kvůli svým kvalitám, ale taky proto, že trh toho více nenabízel nebo jen v omezeném množství. Pro starší generaci je podnes „pitralon“ synonymem jakékoli vody po holení, bez ohledu na to, jestli je na lahvičce napsáno Adidas, Boss nebo Gilette. Značka pronikla i do lidové mluvy jako ustálené rčení - o neodbytných jedincích se říká „vtírá se jak pitralón“.
Ale vraťme se k historii tohoto výrobku i značky. Pitralon se sice vyráběl už za první republiky, ale Setuza začala vodu po holení s tímto názvem vyrábět až v roce 1951 – tehdy totiž stát převedl na Setuzu práva na ochranné známky zkonfiskované německé firmy z Podmokel, která stejně jako zubní pastu Odol vyráběla i vodu po holení Pitralon. Verze ze Setuzy kopírovala složením i obalem původní Pitralon a dodnes došlo jen k drobným změnám, základem je nadále 75 procent lihu, dále GLYCERINy, voda a parfém, novodobým obohacením byl jen Vitamin E, který obecně pleti prospívá.
Právě vysoký obsah alkoholu vedl i k užívání zcela jiného druhu, než byl původní záměr – údajně se pitralon ochucoval ovocným vitacitem (mimochodem – taky jedna vyhlášená značka své doby) a stával se tak improvizovaným a dostupným drinkem zejména pro vojáky základní služby.
Později byl do výroby zařazený i holicí krém značky Pitralon, ale zdá se, že pitralon vymizí – v devadesátých letech učinila Setuza pokus a uvedla na trh inovovanou řadu Pitralon Sensitiv pro mladou generaci. Neuchytila se, pitralon je zkrátka záležitostí generační a vyhledávají ho zákazníci ve věku kolem šedesátky a výše – tady je setrvačnost obrovská.
Nicméně ještě dnes si můžete vodu po holení Pitralon F nebo pěnivý holicí krém vylepšený Silikonovým olejem objednat i v internetovém obchodě a tam, kde se světové značky pohybují v řádu stokorun, skromný pitralon si vystačí s desetikorunami. Uvidíme, jestli neviditelná, ale fungující „ruka trhu“ odhodí tuhle vodu po holení na smetiště dějin a naše děti už nebudou rozumět ani tomu rčení „vtírá se jak pitralon“.