polečnost Montblanc se zrodila roku 1906. U jejího stvoření stáli tři muži. Podnikatel Claus Johannes Voss, obchodník Christian Lausen a Wilhelm Dziambor. V roce 1913 představili znak společnosti, který představovala bílá hvězdička na černém kruhovém podkladu. První butik byl otevřen v Hamburgu roku 1919, kde si zákazníci mohli vybírat ze široké nabídky originálních designů. Zpočátku společnost Mont Blanc vyráběla luxusní pera nejvyšší kvality. V roce 1952 již pod touto značkou můžeme nalézt nejen pera, ale i módní doplňky, kožené výrobky a hodinky. Všechny výrobky značky Montblanc vychází v limitované sérii, aby zákazník neztratil pocit jedinečnosti. V roce 1995 je otevřen butik v New Yorku a poté i v ostatních zemích po celém světě. V roce 2001 vstoupil Montblanc na trh také s vlastní sérií vůní. Parfémy Montblanc jsou svým složením stejně jedinečné a originální jako pečlivě a detailně propracované výrobky. Lépe řečeno jde o umělecká díla. Vůně značky Mont Blanc se vyznačují luxusem a nadčasovou elegancí. Country: France, Main activity: Accessories, Parent company: Inter Parfums
Dřevitá aromatická vůně pro muže byla uvedena na trh v roce 2024 Objevte Montblanc Legend Blue, novou podobu muže Legend: elegantní, mužný, moderní a nadčasový. Tato svěží dřevitá aromatická vůně se otevírá aromatickým akordem máty a levandule, poté odhaluje dřevité srdce z cedru a santálového dřev
Dřevitá aromatická vůně pro muže byla uvedena na trh v roce 2024 Objevte Montblanc Legend Blue, novou podobu muže Legend: elegantní, mužný, moderní a nadčasový. Tato svěží dřevitá aromatická vůně se otevírá aromatickým akordem máty a levandule, poté odhaluje dřevité srdce z cedru a santálového dřev
Dřevitá aromatická vůně pro muže byla uvedena na trh v roce 2024 Objevte Montblanc Legend Blue, novou podobu muže Legend: elegantní, mužný, moderní a nadčasový. Tato svěží dřevitá aromatická vůně se otevírá aromatickým akordem máty a levandule, poté odhaluje dřevité srdce z cedru a santálového dřev
Dřevitá aromatická vůně pro muže byla uvedena na trh v roce 2024 Objevte Montblanc Legend Blue, novou podobu muže Legend: elegantní, mužný, moderní a nadčasový. Tato svěží dřevitá aromatická vůně se otevírá aromatickým akordem máty a levandule, poté odhaluje dřevité srdce z cedru a santálového dřev
Fougère aromatická dřevitá vůně uvedena na trh v roce 2020. Od uvedení v roce 2011 se vůně Montblanc Legend stala oblíbenou společnicí mužů z celého světa, díky nepřekonatelně svěžímu úvodu a jedinečnému fougère akordu, jakož i pro nadčasovou kampaň nafocené slavným fotografem Peterem Lindberghem,
Fougère aromatická dřevitá vůně uvedena na trh v roce 2020. Od uvedení v roce 2011 se vůně Montblanc Legend stala oblíbenou společnicí mužů z celého světa, díky nepřekonatelně svěžímu úvodu a jedinečnému fougère akordu, jakož i pro nadčasovou kampaň nafocené slavným fotografem Peterem Lindberghem,
Dřevitě - aromatická vůně uvedena na trh v roce 2017. Již více než 100 let značka Montblanc navrhuje dlouhotrvající a kvalitní doplňky, psací potřeby, hodinky a produkty z kůže. Všechny výrobky Montblanc se vyznačují nadčasovostí: ať už se jedná o ikonické pero Meisterstück nebo pokrokový, digitáln
Dřevitá vůně pro muže uvedena na trh v roce 2022. Rudá je symbolem tolika různých emocí a vlastností. Její variabilita je fascinující a přitažlivá, byla doslova předurčena stát se inspirací pro parfém stvořený duem mistrů Anne Flippo a Nicolasem Baulieu, jimž se podařilo zachytit její komplexnost a
Dřevitá vůně pro muže uvedena na trh v roce 2022. Rudá je symbolem tolika různých emocí a vlastností. Její variabilita je fascinující a přitažlivá, byla doslova předurčena stát se inspirací pro parfém stvořený duem mistrů Anne Flippo a Nicolasem Baulieu, jimž se podařilo zachytit její komplexnost a
Dřevitá vůně pro muže uvedena na trh v roce 2022. Rudá je symbolem tolika různých emocí a vlastností. Její variabilita je fascinující a přitažlivá, byla doslova předurčena stát se inspirací pro parfém stvořený duem mistrů Anne Flippo a Nicolasem Baulieu, jimž se podařilo zachytit její komplexnost a
Dřevitá vůně pro muže uvedena na trh v roce 2022. Rudá je symbolem tolika různých emocí a vlastností. Její variabilita je fascinující a přitažlivá, byla doslova předurčena stát se inspirací pro parfém stvořený duem mistrů Anne Flippo a Nicolasem Baulieu, jimž se podařilo zachytit její komplexnost a
Dřevitá vůně pro muže uvedena na trh v roce 2022. Rudá je symbolem tolika různých emocí a vlastností. Její variabilita je fascinující a přitažlivá, byla doslova předurčena stát se inspirací pro parfém stvořený duem mistrů Anne Flippo a Nicolasem Baulieu, jimž se podařilo zachytit její komplexnost a