Zrození krokodýla se datuje rokem 1925, kdy se francouzští tenisté vydali v americkém Bostonu a mezi jednotlivými tréninky a zápasy Davis Cupu se jen tak zašli projít do ulic. Tam se René najednou zastavil před výlohou nabízející cestovní zboží a doslova se zamiloval do elegantního kufru z krokodýlí kůže. Slovo dalo slovo a byla uzavřena sázka, pokud René turnaj vyhraje, koupí mu kapitán Francouzů Pierr Gillou vysněné zavazadlo. Ač bojoval jako krokodýl, štěstěna na straně Lacosta nestála a on se musel vrátit přes moře bez kufru. Ale historka se ujala a pro novináře se stal René krokodýlem. Dokonce mu jeho přítel Rober Georgie věnoval kresbičku aligátora se široce otevřenou usmívající se tlamou, která se stala předchůdcem dnes celosvětově známého loga. Country: France, Main activity: Sport Fashion, Parent company: Procter & Gamble
Květinově - ovocná vůně uvedena na trh v roce 2015. Lacoste představuje Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle, novou kolekci dámských vůní, které odpovídají pánské kolekci L.12.12. Kolekce je inspirována Lacoste skládanou tenisovou sukní a skládá se ze tří vůní: Elegantní, zářivé a přirozené. Každá edic
Aromatická pikantní dřevitá vůně pro muže uvedena na trh v roce 2016. Hravá a elegantní postupně odhalující svou magnetickou přitažlivost. Pánská vůně Eau de Lacoste L.12.12 Magnetic Pour Lui rozvíjí svou magnetickou přitažlivost postupně, tak jak se pozvolna stupňuje napětí ze hry. Vůně zpočátku o
Orientálně - kořeněná vůně uvedena na trh v roce 2012. Po bílé, modré a zelené variantě se nyní objevuje v další ikonické barvě – v červené, která doslova srší energií a vitalitou. Eau De Lacoste Rouge doplňující předchozí kolekci symbolicky vyjadřuje proměnu polo trička Lacoste L.12.12 ve svěží a
Citrusově - svěží vůně uvedena na trh v roce 2011. Elegance, pohoda, svěžest a nadčasovost. Svěží a čistě působící Vert nás vítá koktejlem citrusových tónů. Francouzský tenista René Lacoste vytvořil první Polo triko v roce 1927 pod kódem L.12.12. V roce 2011 uvedla společnost Lacoste tři pánské vů
Citrusová vůně, prodej byl zahájen na jaře 2015. Svěží a citrusová, aromatická, ovocná, představuje sluneční svit paprsky v láhvi. Eau de Lacoste L.12.12 žlutá-Jaune je vůně, která spouští optimismus, radost a pozitivní energie. Nová verze od Lacoste a jeho sbírky L.12.12 je inspirován žlutým polo
Svěží - citrusová vůně uvedena na trh v roce 2010. V jejím charakteru se propojuje pocit nezávislosti s dotekem elegance příznačným pro značku Lacoste a to vše oživuje ledově chladivá tříšť osvěžujících tónů, která působí jako poselství nezávislosti a oslava života. Vůně vyznívá mladistvě a potvrz
Svěží vůně uvedena na trh v roce 2005. Lehká, sportovní, příjemná, osobité vnímání svobody. Řekneme-li Lacoste, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i nová Lacoste Essential. Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví! Má stejnou příchuť jako
Dřevitá kořeněná vůně pro muže uvedena na trh v roce 2017. L Homme Lacoste elegantně ignoruje pravidla a zaběhnuté konvence. Struktura vůně odhaluje všechny stránky moderního muže. Vůně, která kombinuje na jedné straně typicky mužské a na druhé elegantní prvky, je vytvořena pro muže, kteří věří,
Citrusová vůně byla uvedena na trh v roce 2022 Lehká a svěží vůně Rose Eau Fraiche zanechá na ženě nezapomenutelný dojem. Exploze červeného pomeranče a rybízu přináší vzrušující pocit. Podtrhněte svou sebevědomou chůzi pomocí nečekané lehkosti této ovocno citrusové vůně. Pocítíte její neutuchající
Citrusová vůně byla uvedena na trh v roce 2022 Lehká a svěží vůně Rose Eau Fraiche zanechá na ženě nezapomenutelný dojem. Exploze červeného pomeranče a rybízu přináší vzrušující pocit. Podtrhněte svou sebevědomou chůzi pomocí nečekané lehkosti této ovocno citrusové vůně. Pocítíte její neutuchající