Jean Paul Gaultier Le Male Essence parfémovaná voda pro muže 75 ml
EdP s rozprašovačem, s velkou porcí pikantních citrusů, které se spojují se smyslností kůže
Kód: | 1600569 |
EAN: | 8435415000666 |
Výrobce: | Beauty©Prestige International |
Značka: | Jean Paul Gaultier |
Určení: | Pro muže |
Druh: | Parfémovaná voda |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Orientální - fougerová vůně uvedena na trh v září 2016.
Mluvíme o příběhu, který je naprosto neuvěřitelný - Classique a Le Male. Doslova šílený!
Je to příběh o dvou vůních, které jdou ve stopách svých předchůdců Classique a Le Male, bestsellerů z dílny Jean Paul Gaultier, které tentokrát tvoří něco víc sofistikovaného. Jak charakterem vůně, tak i prezentací flakónu. Je to Belle Parfumerie a odvážná inovace v jednom provedení.
Je to kouzlo z laboratoře uvnitř dílny Jeana Paula Gaultiera, kde se stáváme svědky zrodu toho všeho: místa, které je běžně fungující, ale přitom je zázračné. Je to přesně to, co se děje Parfumérovi při vytváření nové vůně a flakónu. Musí složit pomyslnou masku, jakoby to bylo divadelní představení ... se svým laboratorním týmem si musí rozdělit své úkoly. Je to proces, kde se sahá až k základům chemie tak, aby bylo dosaženo exploze smyslů až do říše zázraků. Vše, co působí nudně, se stává velkou zábavou.
Je to dvojice, kterou vytvořil Jean Paul Gaultier již v 90. letech, když přišel se zcela novým konceptem. S dvojicí, která nikdy nebude znuděná, když bude spolu. S dvojicí, která nás nikdy nebude nudit. Nejvíce slavná podoba vůně podstoupila remix, kde jejich slavní Parfuméři získali potřebnou noblesu bez jakékoliv ztráty své legendární uličnické koketérie. Je to velké potěšení, které nenese žádné známky rutiny. Je to příběh dvou ikonických flakónů, které nikdy nezůstaly stranou světa módy. Siluety se mění - stejně jako se mění celý svět. Classique flakón má trošku menší poprsí, ale zato trošku větší boky. Le Male má širší ramena a užší pás. Krystalové zakřivení obou flakónů vyjadřuje podobu dnešní epochy - nyní žijeme životy na hraně. Měděná mince na plechovkách je ve znamení jemnějšího zlata, téměř tenkého. Shrnutí: Stále je zde zachována signatura JPG, ale tentokrát je ještě o stupeň lepší.
Říká, že Le Male je návyková díky Pelyňku a Kardamonu (HLAVA), Levanduli (SRDCE) a Vanilce (základ). A proto se musel rozhodnout, jakou ingredienci ponechá a kterou vyloučí, případně vymění. Quentin říká, že když začal pracovat na flakonu, zaměřil se na ideu svlečeného Le Male. Rozhodl se, že již nebude dále pokračovat v motivu námořnického trička. Říká, že když se podíval na nové tělo Le Male, tak ho napadla myšlenka kůže. Začal tedy přemýšlet o práci na parfému, jakoby to byla lidská kůže. Říká, že chtěl kůži, která by byla jako semiš a hladká jako samet. Říká, že chtěl něco, co by vonělo téměř jako kůže. Říká, že zvolil jako vrchní ingredienci kardamom, ale přináší do vůně dřevité aspekty jako více přírodní ingredience. Quentin se zde snaží jít vstříc naprosté čistotě. Něčemu bezprostřednímu a přímému. Říká, že chtěl vytvořit esenci s ultra šik charakterem. A on skutečně uspěl.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk
Určení: | Pro muže |
Druh: | Parfémovaná voda |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Orientální - fougerová vůně uvedena na trh v září 2016.
Mluvíme o příběhu, který je naprosto neuvěřitelný - Classique a Le Male. Doslova šílený!
Je to příběh o dvou vůních, které jdou ve stopách svých předchůdců Classique a Le Male, bestsellerů z dílny Jean Paul Gaultier, které tentokrát tvoří něco víc sofistikovaného. Jak charakterem vůně, tak i prezentací flakónu. Je to Belle Parfumerie a odvážná inovace v jednom provedení.
Je to kouzlo z laboratoře uvnitř dílny Jeana Paula Gaultiera, kde se stáváme svědky zrodu toho všeho: místa, které je běžně fungující, ale přitom je zázračné. Je to přesně to, co se děje Parfumérovi při vytváření nové vůně a flakónu. Musí složit pomyslnou masku, jakoby to bylo divadelní představení ... se svým laboratorním týmem si musí rozdělit své úkoly. Je to proces, kde se sahá až k základům chemie tak, aby bylo dosaženo exploze smyslů až do říše zázraků. Vše, co působí nudně, se stává velkou zábavou.
Je to dvojice, kterou vytvořil Jean Paul Gaultier již v 90. letech, když přišel se zcela novým konceptem. S dvojicí, která nikdy nebude znuděná, když bude spolu. S dvojicí, která nás nikdy nebude nudit. Nejvíce slavná podoba vůně podstoupila remix, kde jejich slavní Parfuméři získali potřebnou noblesu bez jakékoliv ztráty své legendární uličnické koketérie. Je to velké potěšení, které nenese žádné známky rutiny. Je to příběh dvou ikonických flakónů, které nikdy nezůstaly stranou světa módy. Siluety se mění - stejně jako se mění celý svět. Classique flakón má trošku menší poprsí, ale zato trošku větší boky. Le Male má širší ramena a užší pás. Krystalové zakřivení obou flakónů vyjadřuje podobu dnešní epochy - nyní žijeme životy na hraně. Měděná mince na plechovkách je ve znamení jemnějšího zlata, téměř tenkého. Shrnutí: Stále je zde zachována signatura JPG, ale tentokrát je ještě o stupeň lepší.
Říká, že Le Male je návyková díky Pelyňku a Kardamonu (HLAVA), Levanduli (SRDCE) a Vanilce (základ). A proto se musel rozhodnout, jakou ingredienci ponechá a kterou vyloučí, případně vymění. Quentin říká, že když začal pracovat na flakonu, zaměřil se na ideu svlečeného Le Male. Rozhodl se, že již nebude dále pokračovat v motivu námořnického trička. Říká, že když se podíval na nové tělo Le Male, tak ho napadla myšlenka kůže. Začal tedy přemýšlet o práci na parfému, jakoby to byla lidská kůže. Říká, že chtěl kůži, která by byla jako semiš a hladká jako samet. Říká, že chtěl něco, co by vonělo téměř jako kůže. Říká, že zvolil jako vrchní ingredienci kardamom, ale přináší do vůně dřevité aspekty jako více přírodní ingredience. Quentin se zde snaží jít vstříc naprosté čistotě. Něčemu bezprostřednímu a přímému. Říká, že chtěl vytvořit esenci s ultra šik charakterem. A on skutečně uspěl.