Giorgio Armani Code Le Parfum Homme parfém pro muže 1,2 ml s rozprašovačem, vialka
parfum s rozprašovačem, vůně inspirována současnými muži
Kód: | 2207474 |
EAN: | 3614273604864 |
Výrobce: | Loreal Group |
Značka: | Giorgio Armani (web) |
Druh: | Parfém |
Určení: | Pro ženy |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Aromatická dřevitá vůně pro muže uvedena na trh v roce 2022
Mužnost i citlivost. Pluralitu muže dneška ztělesňuje pánský parfém Armani Code Le Parfum. Tato vůně byla inspirována současnými muži, kteří svobodně vyjadřují své emoce a projevují autenticky svou maskulinitu.
Pánská vůně Armani Code Le Parfum z roku 2022 se představuje ve flakonu, který se od parfémové linie Armani Code odlišuje. Inovovaný design lahvičky se vyznačuje nejen elegantním vzhledem s výraznými liniemi, ale také tím, že flakon je možné znovu doplnit – jako krok k udržitelnému rozvoji.
Při vzniku této silné, smyslné vůně se ústřední myšlenkou stala planeta. Proto se u přírodních ingrediencí dává přednost těm z udržitelných zdrojů. Vznik vůně je navíc spjat s programem podpory ochrany lesů.
Nejprve ucítíte zářivé tóny citrusu Bergamotu, který byl získán z italské Kalábrie. Pro jejich získání byla využita molekulární destilace, která zajišťuje Bergamotu výraznou, dlouhotrvající svěžest. Po chvíli se připojí šalvěj a marocký Kosatec s pryskyřičným vyzněním. Nejpozději po navonění ucítíte fazoli Tonka, která odkazuje k původní vůni z roku 2004. Doplňují ji tóny Cedru z americké Virginie.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk
Druh: | Parfém |
Určení: | Pro ženy |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Aromatická dřevitá vůně pro muže uvedena na trh v roce 2022
Mužnost i citlivost. Pluralitu muže dneška ztělesňuje pánský parfém Armani Code Le Parfum. Tato vůně byla inspirována současnými muži, kteří svobodně vyjadřují své emoce a projevují autenticky svou maskulinitu.
Pánská vůně Armani Code Le Parfum z roku 2022 se představuje ve flakonu, který se od parfémové linie Armani Code odlišuje. Inovovaný design lahvičky se vyznačuje nejen elegantním vzhledem s výraznými liniemi, ale také tím, že flakon je možné znovu doplnit – jako krok k udržitelnému rozvoji.
Při vzniku této silné, smyslné vůně se ústřední myšlenkou stala planeta. Proto se u přírodních ingrediencí dává přednost těm z udržitelných zdrojů. Vznik vůně je navíc spjat s programem podpory ochrany lesů.
Nejprve ucítíte zářivé tóny citrusu Bergamotu, který byl získán z italské Kalábrie. Pro jejich získání byla využita molekulární destilace, která zajišťuje Bergamotu výraznou, dlouhotrvající svěžest. Po chvíli se připojí šalvěj a marocký Kosatec s pryskyřičným vyzněním. Nejpozději po navonění ucítíte fazoli Tonka, která odkazuje k původní vůni z roku 2004. Doplňují ji tóny Cedru z americké Virginie.