Collistar Anticellulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml + Design řasenka černá 11 ml, ksmetická sada
Kód: | 79693 |
EAN: | 8015150251488 |
Výrobce: | Bolton manitoba s.p.a. Italy |
Značka: | Collistar (web) |
![]() |
Druh: | sada |
Určení: | Pro ženy |
1) Collistar Anticelullulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml
Krém s dlouhotrvajícím efektem pro normální celulitidu a pro uklidnění tkáně. Bojuje proti celulitidě koncentrovaným mixem z 6 různých druhů Mořských řas spojenými s phyto extrakty působící na zeštíhlení a zpevnění, dodávající tón a kompaktnost pokožky. Obsahuje Fomblin HC 25, který udrží aktivní látky v ošetřených oblastech a prodlužuje tak čas působení. Pokožka je jemná a hladká, krém je také ideální na masáže.
- vyhlazuje pokožku
- Stimuluje odbourávání tuků
- zjemňuje a osvěžuje
- zpevňuje, hydratuje a revitalizuje
- už po první aplikaci bude pokožka hladší a jemnější
- postupem času dojde k výrazné redukci celulitidy
2) Collistar Mascara Design řasenka černá 11 ml
Mascara Design dodá vašim řasám nevídaný objem a zároveň je perfektně prodlouží a natočí.
- dodá řasám nevídaný objem
- perfektně prodlouží a natočí
- černá
- 11 ml
Collistar Anticelullulite Thermal Cream: Nanášejte krém na problematické partie, jako jsou hýždě, stehna a lýtka, pohyby směrem vzhůru. Zpočátku krém používejte dvakrát denně, po zlepšení stavu pokožky jednou denně.
Design řasenka: Kartáček umístěte ke kořínkům řas a pročešte je až ke konečkům. Pro výraznější nalíčení naneste více vrstev.
Sada obsahuje
- Collistar Anticelullulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml
- Collistar Mascara Design řasenka černá 11 ml
Když se spojí italská vášeň pro krásu, výjimečná kreativita a úspěšný vědecký přístup, vznikají mimořádné věci. Jako třeba kosmetika a parfémy Collistar. Přední italská značka je oblíbená pro své efektivní složení, kvalitní ingredience, luxusní balení a – co je nejlepší – velmi příznivé ceny. Na svém kontě má Collistar pěknou řádku revolučních kosmetických přípravků a úžasný cit pro inovace se odráží i v marketingové komunikaci. Mimo jiné se Collistar zařadil mezi úplně první kosmetické značky, které se začaly prezentovat na internetu.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk
Druh: | sada |
Určení: | Pro ženy |
1) Collistar Anticelullulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml
Krém s dlouhotrvajícím efektem pro normální celulitidu a pro uklidnění tkáně. Bojuje proti celulitidě koncentrovaným mixem z 6 různých druhů Mořských řas spojenými s phyto extrakty působící na zeštíhlení a zpevnění, dodávající tón a kompaktnost pokožky. Obsahuje Fomblin HC 25, který udrží aktivní látky v ošetřených oblastech a prodlužuje tak čas působení. Pokožka je jemná a hladká, krém je také ideální na masáže.
- vyhlazuje pokožku
- Stimuluje odbourávání tuků
- zjemňuje a osvěžuje
- zpevňuje, hydratuje a revitalizuje
- už po první aplikaci bude pokožka hladší a jemnější
- postupem času dojde k výrazné redukci celulitidy
2) Collistar Mascara Design řasenka černá 11 ml
Mascara Design dodá vašim řasám nevídaný objem a zároveň je perfektně prodlouží a natočí.
- dodá řasám nevídaný objem
- perfektně prodlouží a natočí
- černá
- 11 ml
Collistar Anticelullulite Thermal Cream: Nanášejte krém na problematické partie, jako jsou hýždě, stehna a lýtka, pohyby směrem vzhůru. Zpočátku krém používejte dvakrát denně, po zlepšení stavu pokožky jednou denně.
Design řasenka: Kartáček umístěte ke kořínkům řas a pročešte je až ke konečkům. Pro výraznější nalíčení naneste více vrstev.
Sada obsahuje
- Collistar Anticelullulite Thermal Cream termální krém proti celulitidě 400 ml
- Collistar Mascara Design řasenka černá 11 ml
Když se spojí italská vášeň pro krásu, výjimečná kreativita a úspěšný vědecký přístup, vznikají mimořádné věci. Jako třeba kosmetika a parfémy Collistar. Přední italská značka je oblíbená pro své efektivní složení, kvalitní ingredience, luxusní balení a – co je nejlepší – velmi příznivé ceny. Na svém kontě má Collistar pěknou řádku revolučních kosmetických přípravků a úžasný cit pro inovace se odráží i v marketingové komunikaci. Mimo jiné se Collistar zařadil mezi úplně první kosmetické značky, které se začaly prezentovat na internetu.