Calvin Klein CK2 toaletní voda unisex 50 ml
EdT s rozprašovačem, vzrušení ze života a oslava rozmanitosti spojení mezi dvěma lidmi
Kód: | 93864 |
EAN: | 3614220531830 |
Výrobce: | Coty |
Značka: | Calvin Klein (web) |
Druh: | Toaletní voda |
Určení: | Pro unisex |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Dřevitě aromatická vůně uvedena na trh v roce 2016.
CK2 je nová unisex vůně pro muže a ženy, která ztělesňuje vzrušení ze života a oslavuje rozmanitost spojení mezi dvěma lidmi. CK2 strhující a návyková vůně, která ztělesňuje myšlenku, že život je víc vzrušující ve 2. Jedná se o vůni dvou tváří, která vyvažuje dvě protichůdné síly: úder pikantní elektrizující svěžesti a hřejivosti přitažlivých dřevin. Charakteristická vůně pro městskou, alternativní, novou svěžest. Dva světy vůní, smíšené a přesto v pohodě a přirozeně se spojily dohromady a vytvořili nezávazné intimní a kontrastní spojení. Vzrušení ze života, Vzrušení z mládí, kdy jsme the2ofus.
CK2 reinterpretuje minimalismus a umění tím, že vás pozve, abyste se podívali přes průhledný flakon a zažili vůni před jejím použitím. Genderová neomezenost vůně CK2 je vyjádřena dvoudílným designem spojujícím mužské a ženské prvky. Samotnou vůni uchovává elegantně zaoblená nádoba ze skla ukončena pevným čtverečních uzávěrem, který umožňuje postavit flakon dnem vzhůru. Flakon má čistý, průhledný a futuristický design.
Reklamní kampaň CK2 nafotil uznávaný fotograf Ryan McGinley, jehož nekompromisní, kontroverzní a reálná vize dokonale doplňuje spontánnost a vzrušení CK2.
- HLAVA: wasabi, Mandarinka, lístky Fialky
- SRDCE: mokré oblázky, Kosatec, růže
- ZÁKLAD: Santalové dřevo, vetiver, kadidlo
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk
Druh: | Toaletní voda |
Určení: | Pro unisex |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Dřevitě aromatická vůně uvedena na trh v roce 2016.
CK2 je nová unisex vůně pro muže a ženy, která ztělesňuje vzrušení ze života a oslavuje rozmanitost spojení mezi dvěma lidmi. CK2 strhující a návyková vůně, která ztělesňuje myšlenku, že život je víc vzrušující ve 2. Jedná se o vůni dvou tváří, která vyvažuje dvě protichůdné síly: úder pikantní elektrizující svěžesti a hřejivosti přitažlivých dřevin. Charakteristická vůně pro městskou, alternativní, novou svěžest. Dva světy vůní, smíšené a přesto v pohodě a přirozeně se spojily dohromady a vytvořili nezávazné intimní a kontrastní spojení. Vzrušení ze života, Vzrušení z mládí, kdy jsme the2ofus.
CK2 reinterpretuje minimalismus a umění tím, že vás pozve, abyste se podívali přes průhledný flakon a zažili vůni před jejím použitím. Genderová neomezenost vůně CK2 je vyjádřena dvoudílným designem spojujícím mužské a ženské prvky. Samotnou vůni uchovává elegantně zaoblená nádoba ze skla ukončena pevným čtverečních uzávěrem, který umožňuje postavit flakon dnem vzhůru. Flakon má čistý, průhledný a futuristický design.
Reklamní kampaň CK2 nafotil uznávaný fotograf Ryan McGinley, jehož nekompromisní, kontroverzní a reálná vize dokonale doplňuje spontánnost a vzrušení CK2.
- HLAVA: wasabi, Mandarinka, lístky Fialky
- SRDCE: mokré oblázky, Kosatec, růže
- ZÁKLAD: Santalové dřevo, vetiver, kadidlo